POZIV na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave Usluge financijske revizije na projektu u sklopu aktivnosti na projektu Obnova kompleksa bivše crkve i samostana sv. Nikole u Zadru
Ur. broj: 2198-1-127-15/1-23-81
U Zadru, 15. studeni 2023. godine
ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM
SUBJEKTIMA
Temeljem odredbi članka 12. st. 1. tč. a) i članka 15. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22) (dalje u tekstu: ZJN), članka 14. Statuta Međunarodnog centra za podvodnu arheologiju u Zadru (dalje u tekstu: MCPA Zadar) i članka 14. i 15. Pravilnika o jednostavnoj nabavi roba, radova i usluga MCPA Zadar ravnatelj donosi sljedeću:
P O Z I V
na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave Usluge financijske revizije na projektu u sklopu aktivnosti na projektu Obnova kompleksa bivše crkve i samostana sv. Nikole u Zadru
1) Podaci o naručitelju:
Međunarodni centar za podvodnu arheologiju u Zadru
Božidara Petranovića 1, 23000 Zadar
OIB 42850342757; MB 02479184
2) Osobe zadužene za kontakt
Ravnatelj: dr.sc. Mladen Pešić
Rukovoditelj Odjela općih, pravnih i računovodstveno-financijskih poslova: Marina Mustać
Tel: 023/250 486
Fax: 023/250 548
e-mail: mpesic@icua.hr; mmustac@icua.hr;
3) Evidencijski broj nabave:
EV05-23
4) Procijenjena vrijednost nabave bez PDV-a iznosi:
20.704,26 EUR (slovima: dvadeset tisuća sedamsto četiri eura i dvadeset šest eurocenti).
5) Predmet nabave:
Usluga financijske revizije na projektu u sklopu aktivnosti na projektu Obnova kompleksa bivše crkve i samostana sv. Nikole u Zadru, CPV 79212100-4. Predmet nabave provodi se u sklopu projekta 'Obnova kompleksa bivše crkve i samostana sv. Nikole u Zadru' referentni broj KK.06.1.1.09.0001.
MCPA Zadar javna je ustanova od posebnog interesa za Republiku Hrvatsku osnovana Uredbom Vlade Republike Hrvatske (NN 33/08) u nadležnosti Ministarstva kulture i medija RH. MCPA Zadar provodi projekt Obnova i valorizacija kompleksa bivše crkve i samostana sv. Nikole u Zadru koji je sufinanciran sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj kroz program „Obnova kulturne baštine urbanog područja Zadar“ u okviru Prioritetne osi 6 „Zaštita okoliša i održivost resursa“ unutar Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.“ temeljem ugovora KK.06.1.1.09.0001, Projekt: 'Obnova kompleksa bivše crkve i samostana sv. Nikole u Zadru', Aktivnost: K680034, Operativni program: Konkurentnost i kohezija.
MCPA Zadar nositelj je provedbe projekta obnove ukupne vrijednosti 3.979.758,09 EUR, odnosno, 29.985.487,36 HRK, od čega su:
- Bespovratna sredstva 85%; 3.382.794,37 EUR, odnosno, 25.487.664,25 HRK, i
- Sredstva nacionalnog sufinanciranja 15%: 596.963,71 EUR, odnosno, 4.497.823,11 HRK.
Inicijalno trajanje razdoblja provedbe projekta bilo je od 01. svibnja 2020. godine do 31. prosinca 2022. godine, a produženo je do 31. prosinca 2023. godine zbog opravdanog kašnjenja u izvođenju građevinskih radova
U sklopu provedbe projekta obnove provode se sljedeće aktivnosti:
- Aktivnost 1. Infrastrukturna ulaganja u kulturnu baštinu,
- Aktivnost 2. Opremanje novih prostora MCPA-a,
- Aktivnost 3. Razvoj novih kulturnih, znanstvenih i obrazovnih sadržaja,
- Aktivnost 4. Promicanje horizontalnih načela,
- Aktivnost 5. Upravljanje projektom,
- Aktivnost 6. Promidžba i vidljivost
Zadatak financijske revizije provedbe projekta je utvrditi jesu li svi troškovi nastali po projektu uistinu nastali u svrhu provedbe projekta, jesu li predviđeni u proračunu projekta te jesu li u skladu s kriterijima prihvatljivosti troškova koje propisuje Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava i njegovi dodaci. Usluga financijske revizije na projektu obuhvaća sljedeće aktivnosti:
1. Provjeru trošenja financijskih sredstava u odnosu na Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava i njegove dodatke te proračun i plan nabave projekta;
a) provjera prihvatljivosti razdoblja nastalih troškova,
b) provjera usklađenosti nastalih i plaćenih troškova,
c) provjera poštivanja odredbi Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava i njegovih dodataka,
d) provjera odgovarajućeg dokumentiranja nastalih troškova i plaćanja istih,
e) provjera odgovarajućeg računovodstvenog sustava za bilježenje podataka,
f) provjera usklađenosti provedenih postupaka javne nabave sa Zakonom o javnoj nabavi (NN120/2016),
g) provjera usklađenosti provedenih postupaka jednostavne nabave s Pravilnikom o jednostavnoj nabavi roba, radova i usluga MCPA Zadar.
2. Izradu završnog revizorskog izvješća po završetku projektnih aktivnosti i izvršenim provjerama iz prethodne točke s rezultatima provedenih radnji sukladno odredbama Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava i njegovim dodatcima, proračunu i planu nabave projekta, obrascima manjih izmjena, zahtjevima za nadoknadom sredstava i drugim dokumentima projekta.
Završno revizorsko izvješće treba opisati svoju svrhu, dogovorene procedure i činjenične nalaze s dovoljno detalja kako bi se omogućilo da Naručitelj i nadležna tijela razumiju prirodu i obujam procedura obavljenih od strane ugovaratelja kao revizora, kao i činjenične nalaze o kojima je izvijestio ugovaratelj kao revizor. Izvješće treba pružiti informaciju jesu li zadovoljeni predviđeni postupci provjera i kontrola.
6) Rok izvršenja predmetne usluge:
31. siječnja 2024. godine
7) Uputa o ispravnom načinu dostave ponude:
- Obrazac ponude: u slobodnoj formi dopisa, upisati ime i prezime odgovorne osobe za zastupanje gospodarskog subjekta/ponuđača ili ovlaštene osobe za potpis ponude, opis usluge, cijenu, reference te ovjeriti dopis potpisom odgovorne osobe ili ovlaštenika i pečatom tvrtke ponuditelja ako je primjenjivo.
- Ponudbeni list (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
- Troškovnik (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
8) Cijena ponude iskazuje se za cjelokupan predmet nabave. Sve ponuđene cijene trebaju biti iskazane u eurima.
Cijena ponude upisuje se brojkama sukladno Ponudbenom listu i Troškovniku. U cijenu ponude potrebno je uračunati sve troškove i popuste, bez PDV-a koji se iskazuje zasebno iza cijene ponude.
Ako ponuditelj nije u sustavu PDV-a ili je predmet nabave oslobođen PDV-a u ponudbenom listu, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s PDV-om, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez PDV-a, a mjesto predviđeno za upis iznosa PDV-a ostavlja se prazno.
Cijene stavki i cijena ponude su konačne i nepromjenjive za sve vrijeme trajanja ugovora.
9) Rok za dostavu ponuda:
Petak 24. studeni 2023. godine do 12:00 h
10) Način dostave ponuda:
Elektroničkim putem na mail adresu naručitelja: mmustac@icua.hr; s naznakom:
'Evidencijski broj nabave : EV05-23 – Ne otvaraj'
Ponuda za Uslugu financijske revizije na projektu u sklopu aktivnosti na projektu Obnova kompleksa bivše crkve i samostana sv. Nikole u Zadru
11) Kriterij za odabir ponude:
Najniža cijena
12) Način plaćanja:
U roku od 30 dana od dana zaprimanja urednog e-računa bankovnom transakcijom na žiro račun odabranog ponuditelja.
13) Obavijesti o rezultatima postupka nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju na dokaziv način.
Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju.
S poštovanjem,
R a v n a t e lj:
dr.sc. Mladen Pešić